فرهنگ و تمدن اسلامی

سیاسی فرهنگی عرفانی اجتماعی اقتصادی

فرهنگ و تمدن اسلامی

سیاسی فرهنگی عرفانی اجتماعی اقتصادی

این وبلاگ با هدف فعالیت در زمینه نهضت علمی و فرهنگی ان شاءالله با یاری خدا و حضرت مهدی(عج) شروع به کار می کند...

 


از دیگر اصول اساسی اسلام ناب محمدی (ص) و حکومت اسلامی مبارزه با شرک و کفر تا محو کامل است. اصلی ترین آرمان انقلاب اسلامی که همه اهداف یک حکومت و دولت اسلامی و همه برنامه ها و سیاست های آن را جهت دهی می کند و روح و ماهیت و هویت آن است عبارتست از اهتزاز پرچم توحید بر قله های رفیع کرامت و بزرگواری .

تمامی نظام ها و قاعده ها و روش های شرک آمیز و کفر آلود در زندگی بشر باید محو گردد و تمدنی توحیدی و حیات طیبه برپا شود. (6)

از اولین وظایف انقلاب اسلامی و حکومت و دولت اسلامی و از مسائل مهم دیگر اسلام ناب ، این است که ملت های مستضعف را باید از خواب غفلت بیدار کنیم و حقایق و معارف الهی را منتشر نموده و همگان را به قیام در برابر مستکبران عالم دعوت نماییم . ما نباید در مقابل ظلم ظالمان جهانی بر مظلومان عالم سکوت کنیم. این از اصول سیاست خارجی دولت اسلامی است. (7)

وظیفه اسلامی ماست که تا نابودی کامل منافع آمریکای جهانخوار و استکبار جهانی ، آنها را راحت نگذاریم و تا آخر به مبارزه خدایی خویش ادامه دهیم. سیاست خارجی ما باید مبتنی بر این اصول حرکت کند . دولت های حزبی در کشور ما هنوز ملت ما را بخوبی نشناخته اند. ملت ما همانطور که همواره نشان داده اند ، تحمل تمام کمبودها را برای حفظ شرف و آبروی خویش خواهند نمود . ملت ما از ابتدای مبارزه می دانست که با همه ابر قدرت ها دست به گریبان است و باید بدانند استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنها خصوصا آمریکای جنایتکار برای شکست و نابودی ما از تمام امکاناتش استفاده خواهد کرد. پس دولت های حزبی نباید برای کم کردن تحریم های دشمنان ، به آنان باج و امتیاز بدهند و یا از اصول اساسی اسلامی حکومت اسلامی و ملت ایران و اسلام ناب محمدی (ص) عقب نشینی کنند و یا از مستضعفین جهان پشتیبانی نکنند! ما با یک زندگی جهادی باید روی پای خودمان بایستیم و استقلال و شرف خود را حفظ کنیم . ملت و دولت باید خود را آماده هر نوع درگیری عاشورایی تا پیروزی کامل و رفع فتنه از جهان بنماید که مرگ سرخ بهتر از زندگی سیاه و ننگین است . امروز ما به انتظار شهادت نشسته ایم تا فردا فرزندانمان در مقابل کفر جهانی با سرافرازی بایستد و بار مسئولیت استقلال واقعی را در تمامی ابعادش بدوش کشند و پیام رهایی مستضعفین جهان را در جهان سر دهند. (8)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی